maanantai 26. toukokuuta 2014

my day in photos

Mulle on nyt parikin kaveria ehdottanut, että tekisin päivä kuvina-postauksen. Sais nähdä vähän enemmän kuvia mun normaalista arjesta, niin huiman jännittävää kuin se onkin. Oon tosi huono ottamaan kuvia, mutta yritin torstaina parhaani! Ja pahoittelut kuvien laadusta ;)

Herätys joka aamu 07:45. Yritän aina samantien päästä ylös, ettei mee torkuttamiseks. Erityisesti nyt "talviaikaan" on vaikeeta nousta, kun näitä taloja ei ole rakennettu pitämään kylmää poissa. Nukun elektronipeiton ja kahden muun peiton alla, eikä koskaan tee mieli jättää niitä, kun tiedän koko talon olevan jäätymispisteessä.
Aamusta maisemaa mun ikkunasta.




Mun päivä lähtee aina liikkeelle aamupalalla. Yleensä aina syön hostäidin tekemää mysliä, jonka kanssa syön leipää, jos on aikaa. Haha eli, jos oon päässyt sängystä ylös kohtuulliseen aikaan. Ikävä on kyllä ruisleipää, tosta höttöleivästä ei saa energiaa pitkäksi aikaa.




Vähän silmät ristissä vielä kaikilla aamulla :D Pyritään yleensä lähtemään kouluun puoli yhdeksän maissa.








Lounastaukoa.
Koulu on koulua. Muuten samanlaista kuin Suomessa, paitsi vähemmän sitä varsinaista opiskelua :P
Ennen liikunta-tunnin alkua.
Ootan tulevia liikunta-tunteja, koska me perehdytään Waka Amaan eli maorien kanootteihin ja niillä melomiseen. Kanootit (waka) voivat olla nelihenkisistä 80:lle melojalle. Pisimmät wakat voivat olla jopa kaksikymmentä metriä pitkiä. Amaksi kutsutaan sitä tasapainottavaa osaa, joka köytetään varsinaisen kanootin viereen. Anteeksi, mulla ei ole mitään hajua, miksi sitä suomeksi kutsutaan!


Koulun jälkeen kotiin, jossa keräsin uintikamat mukaan ja lähdin Alexan ja Eleishan (Alexan host-sisko) kanssa hallille. Yritän käydä uimassa ainakin kolme kertaa viikossa. Suhteellisen halpaa ja seura on hyvää!






Tuossa ylempänä oli kuvaa maisemasta, kun kävelin bussipysäkiltä kotiin. Ihan kuin Suomessakin, talvella kuuden aikaan on jo melkein pilkkopimeää. Illallisen jälkeen (19:00) saatan istuskella koneella, katsella televisiota tai lukea kirjaa. Tällä hetkellä kesken on the Lovely Bones. Ihana kirja, suosittelen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti