keskiviikko 7. elokuuta 2013

gidday

Gidday, eli hyvää päivää sinne Suomeen! Täällä on jo ilta, mutta ajattelin vain päivittää viikonlopun ja alkuviikon kuulumisia. Lapsilla on nyt pelikausi meneillään (jalkapalloa ja netballia), joten ollaan host-perheen kanssa vietetty viikonloppu kotona. Parin viikon kuluttua ei ole enää viikonloppuisin pelejä, niin perhe on jo suunnitellut monta paikkaa jonne mut pitää viedä. Ihanaa, jos nä jaksaa käydä kaikkialla mun kanssa, kun he ovat jo tänä vuonna käyneet kaikkialla Kaeden kanssa. Täytin viikonloppuna 17 ja perhe yllätti mut ilosesti herkkuaamupalalla ja lahjoilla. Illalla sain myös kakun, jonka host-äiti ja Kaede olivat päivällä leiponeet, kun olin ollut ulkona. Heille oli kuulemma tullut pieni kriisi, kun peheen koira oli päässyt sisälle ja syönyt osan kakusta! Kakku oli kuitenkin pienen korjauksen jälkeen ihan yhtä upeen näkönen kuin alkuperänenkin.

Päivät kuluu koulussa ja iltaisin urheillaan Kaeden kanssa ja vietetään aikaa host-perheen parissa. Oon hirveen onnellinen, että Kaede asuu täällä kanssa. Ihanaa, kun perheessä on joku samanikäinen, joka on kokenut vaihtovuoden alun jo ja ymmärtää mistä puhun, jos on huolia. Hänen kautta oon myös tutustunu koulussa ihaniin ihmisiin! Tänään vietettiinkin Claran syntymäpäiviä ja pistettiin lounastauolla pystyyn pienet juhlat. Oltiin leivottu kakku ja keksejä ja muffinsseja, joilla sitten herkuteltiin.

Päivisin on n. 10-15 astetta ja kaikki valittavat kylmyyttä. Myös minä. Kaikkien mielestä on todella hupaisaa, että tyttö Suomesta valittaa 10:stä asteesta :D odotellen tulevaa kevättä.. Talot ovat todella viileitä, mutta villasukkaa vaan jalkaa niin kyllä se kestetään! Päivän lopuksi olisi myös kiva päästä LÄMPIMÄÄN suihkuun, mutta kun perheessä asuu kahdeksan ihmistä niin usein se lämmin vesi loppuu juuri ennen mun vuoroa. Onpas mun murheet isoja :D

Kakku pienen entisöinnin jälkeen.




Touchin peluuta. Tosi samankaltainen laji rugbyn kanssa.


Happy birthday Clara!! 


Oonpas ollu taas ahkera ottamaan kuvia.
Gidday Finland!


2 kommenttia:

  1. Haha ihana kakku XD
    Saat muute postii täs joku pvä ;P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se oli ihan mahtava! :D oijoijoii nyt alko jännittää..

      Poista