perjantai 5. heinäkuuta 2013

start

Terve! Sain vihdoinkin aikaseksi väsättyä tän blogin, joka kertoo mun tulevasta vaihtovuodesta Uudessa-Seelannissa. Olen kuusitoistavuotias tyttö Turusta, jonka kohde on Christchurch Uuden-Seelannin eteläsaarella. Vuoden aikana kirjoittelen kuulumisia tänne, jotta kaikki tutut ja ystävät pysyisivät vähän perillä mun kuulumisista!

Lähtöön on enää vaivaiset kaksi viikkoa (19.7). Kumma kyllä ei vielä yhtään jännitä. Ehkä se iskee vasta lentokentällä sitten! Tulen siis asumaan vuoden Christchurchissä, joka on eteläsaaren suurin kaupunki. Asukkaita on reilu 300 000. Perheen olen jo saanut, mutta tulen heistä kertomaan lisää sitten toisessa postauksessa! Mun lennot kulkevat Helsingistä Frankfurthiin ja sieltä edelleen Singaporeen ja Singaporesta Aucklandiin. Aucklandissa vietän ensin viikon orientation campillä, jonne kokoontuvat kaikki vuoden 2013-2014 Uuden-Seelannin vaihtarit. Campin jälkeen lennän Christchurchiin, jossa mun koulu sitten alkaakin jo parin päivän päästä. Eli mun kesäloma jää tällä kertaa vähän lyhyemmäksi!
 
 
Siinä vähän alkuun jotain pientä infoa :)




7 kommenttia:

  1. moi eevi!!! t. julia ja kia! hitto tää blogi juttu on vaikeeta :OO

    VastaaPoista
  2. moi kaimani! mulla on itelläni edessä sama vaihto-oppilasvuosi ensi vuoden tammikuussa ja suuntana myöskin uusi-seelanti! :) t. eevi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ohhoh wau! Eevit menevät oikein kunnolla valloittamaan Uutta-Seelantia :D

      Poista
  3. Helooou eevi ! Mä en tienny et sul on blogi enne ku eksyin tänne vahigos :D pidä oikein täydellinen vuosi <3

    VastaaPoista